توقف اسلام اباد غرب در خانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توقف اسلام اباد غرب در خانه
نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 424
نویسنده : گمنام

اسلام اباد غرب در حالی به مصاف دارتاک لرستان رفت که به علت محرومیت و مصدومیت تنی چند از بازیکنان اصلی خود را در خدمت نداشت

مصدومین:مختار آقای-مهدی کریمی- غفار غلامی-مسعود جلیلیان

محرومین:ایوب سبحانی پور

بازی دیروز درحالی برگزار شد که وضعیت آب و هوایی نامناسبی حاکم بر بازی بود که بازیکنان دو تیم نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند .

تیم خریف نیمه اول را طوفانی آغاز  و توانست چندین موقعیت خطر ناک را روی دروازه تیم میناشی  ایجاد کند تا در دقیقه 30 باز توسط هافبک چپ خود دروازه تیم اسلام اباد غرب را باز کند .بعد گل اسلام اباد غرب نبض بازی را در دست گرفت و بر بازی مسلط شد اما حاصلی ازین برتری نبرد و نیمه اول به پایان رسید

با شروع نیمه دوم دقیقه 47 روی پاس گل  عدنان فتاحی و گلزنی میلاد شرعتی تیم اسلام اباد توانست نتیجه را مساوی کند و به مدت 10 دقیقه سوار بر بازی باشد و موقعیت های دیگری را از دست  بدهد .

اما این تیم حریف بود که توانست بازی را در دست بگیرد و موقعیت های خطر ناکی را بر روی دروازه تیم میناشی ایجاد کند که با بی دقتی مهاجمان تیم آنها را از دست داده تا نتیجه بازی 1 بر 1 بماند .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: