شکست ناپذیر اسلام اباد غرب در خانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شکست ناپذیر اسلام اباد غرب در خانه
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 467
نویسنده : گمنام

تیم میناشی اسلام اباد غرب دیروز در خانه با تیم گلچین رباط کریم که تیمی بدون باخت بود و تا الان هیچ تیمی نتوانسته بود این راشکست بدهد .تیم میناشی اسلام توانست در یک بازی پایاپای تیم گلچین را شکست دهد

گزارش بازی :

تیم میناشی در حالی به بازی رفت که تنی چند از بازکنان مطرح خود را همراه تیم به علت محرومیت و مصدومیت در خدمت نداشت  از جمله مهدی کریمی و روح الله پرویزی به علت محرومیت و مسعود جلیلیان به علت مصدومیت اسلام اباد بازی را مثل همیشه عالی و محکم آغاز کرد اما این تیم رباط کریم بود روی 2 ضد حمله موفق شد موقعیتهای خطر ناکی را بر روی  دروازه تیم اسلام اباد ایجاد کرد اما به نتیجه نرسید .

تیم اسلام اباد کم کم نبض بازی را در دست گرفته و توانست بازی را کنترل کند و چندین موقعیت خطر ناک توسط غفار غلامی و میلاد شریعتی و غفار غلامی از دست رفت و تا دقیقه 20بازی مدافع راست تیم (مختار آقای)به علت مصدومیت از ترکیب تیم بیرون رفت تایک تعویض اجباری برای تیم اتفاق بیفتد.در دقیقه 40 هم عدنان فتاحی مصدوم شد اما با توجه به غیرت خود تا پایان بازی به بازی ادامه داد.

اما سریال مصدومیت بازیکنان تیم ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 60احسان نجفی توسط مهاجم تیم حریف که باعث شد که یک تعویض اجباری دیگر انجام شود (شکر خدا حال بازیکن تیم خوب است)

نیمه دوم در دقیقه 80 بازی با شوت از راه دور ایوب سبحانی از فاصله 25متری توانست دروازه را باز کند  تا بازی یک بر صفر ادامه پیدا کند تا دقایق پایانی بازی که تیم حریف نبض بازی را در دست گرفت و فشار زیادی بروی دروازه اسلام اباد می آورد اما این تیم اسلام اباد بود که روی ضد خملات چندین موقعیت گل را از دست داد. از جمله  از دست دادن موقعیت گل توسط افشین کریمی و محمد رضا محمدی

اما باز هم مصدومیت :دقیقه 95 دروازه بان تیم بعلت برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و لی با توجه به اینکه تعویض برای  تیم اسلام اباد غرب  نمانده بود  تا پایان بازی به بازی ادامه داد .

گفته های مربی : از نتیجه بازی  راضیم ولی از اینکه چندین مصدومیت برای بازیکنان تیم اتفاق افتاد ناراضایم.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: