جدال دو تیم مدعی برای صدر نشینی در جدول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جدال دو تیم مدعی برای صدر نشینی در جدول
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 537
نویسنده : گمنام

 

بازی پنجم میناشی اسلام اباد غرب مقابل تیم مدعی دارای اراک بود این بازی در میان تماشا گران پور شوراراکی  برگزار شد.هدف اصلی تیم میناشی مثل سایر مسابقات  کسب سه امتیاز مسابقه بود .

سرمربی: جلال کریمی

مربی:سجاد شیرزادی

دروازه بان: حمید اسدی

مدافعین: شاهین کاظمی نژاد(p)مختار آقایی(دقیقه80 به علت مصدومیت تعویض .افشین کریمی به بازی آمد)-فرشاد کریمی- احسان نجفی

هافبک:روح الله پرویزی -مهدی کریمی-عدنان فتاحی-محمد رضا محمدی(دقیقه 60 تعویض و حامد رستمی به بازی آمد)

مهاجمین: ایوب سبحانی پور - میلاد شریعتی

باز هم تیم اسلام آباد غرب  مثل همیشه بازی را هجومی آغاز  کرد  اما این تیم حریف بود در یک حمله غافل گیرانه و شوت سنگین به سمت دروازه توانست دقیقه 3 بازی دروازه تیم مارا باز کرد ..تیم اسلام اباد حملات خود را آغاز کرد و چند یدن موقعیت 100% گل توسط فرشاد کریمی و میلاد شریعتی از دست رفت  و به هیچ نتیجه ای نرسید . و نیمه اول به پایان رسید نیم دوم تیم میناشی که به گفته های مربی خود کاملا گوش داده بود  با شروع بازی حملات خود را آغاز کرد و روی سانت محمد رضا محمدی و ضربه سر زیبایی فرشاد کریمی توانست دقیقه 47 اولین گل تیم میناشی را به ثمر برساند اما شادی گل چندان طولی نکشید و دو دقیقه بعد روی یک سانتر از کنار وگل به خودی مدافعین خودی دروازه باز شد .اما مربی تیم آقای کریمی در دقیقه 60 دست به تعویض هجومی زد که حامد رستمی را وارد زمین کرد تا بعد از 2 دقیقه از ورودش به بازی بتواند روی پرتاب  اوت ارسالی ایوب سبحانی و دخالت میلاد شریعتی دروازه را با یک ضربه سر حساب شدنی با زکند.بعد از گل تساوی بازی به تعادل کشیده شد .که در یک موقعیت تک به تک عدنان فتاحی با دروازه بان روبه رو شد که بایک ضربه چیپ نتوانست دروازه را باز کند.

اما از نکات قابل توجه مصدومیت مدافع راست تیم( دقیقه 80 )مختار آقای  بود که باعث شد در تیم دگرگونی  ایجاد شود و ایوب سبحانی پور  از حمله به دفاع راست آمد و افشین کریمی به حمله رفت  .اما در دقایق پایان تیم اراکی نبض بازی را در دست گرفت که چندین موقعیت گل توسط مدافیعین به نوبت فرشاد کریمی و ایوب سبحانی از روی خط دروازه برگشت داده شد . ودر نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید

اخطارین بازی:روح الله پرویزی -مهدی کریمی

گفته سرمربی تیم :تیم ما بسیار عالی بازی کرد با تمام توان توانست در مقابل یک تیم بسیار قوی خوب بازی کند و پا پس نکشید .لغزندگی زمین باعث شده بود تیم ما نتوانست خوب بازی کند.اما داور هم در نتیجه به دست آمده تاثیر گذاشت که با پنالتی نگرفتن خطایی که  بر روی مهاجم ما ایوب سبحانی پور  انجام شد  هرچند اشتباهات داوری جزئی از بازی هست  .در کل من از بچه ها راضی هستم و خسته نباشید میگم بهشون .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: